Konu
2008-2009 Üniversite Taban Puanları Açıklandı!!!
18-08-2008, 20:42:25
#4
xlenonz
ağlasammı gülsemmi.
5 tane fen sorusu kaçırmıştım bildiğim halde.
326 ile açıkta kaldım 330 ile kapatmış öss