• 12-11-2019, 14:35:29
    #1
    Merhaba R10 arada aşırı yavaşlıyor ( genelde 100 girişten 1tanesinde hızlı ) Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Özellik konuda yanıt verirken konumu düzenlerken yada pmleri açarkenn yanıtlarken.
  • 12-11-2019, 14:36:38
    #2
    Sorun Bendede Var.
  • 12-11-2019, 14:36:43
    #3
    EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz size döneriz.
    Anlamadım
  • 12-11-2019, 14:38:56
    #4
    Genel Sizlik Durum Yok
  • 12-11-2019, 14:40:36
    #5
    Genel yada altyapı olduğunu hiç düşünmemiştim. Saşırdım
  • 12-11-2019, 14:40:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam "Speed Mode"'u açabilirsin.
    Bende de yavaştı öyle yaptım, şimdi uçuyo maşallah.
    Ama hep açık tutma, çok RAM yiyor.

    Açmak için;
    CTRL+W'ye bas 3 kere hızlıca.

    Not: Chrome dışında çalışmaz.
  • 12-11-2019, 14:51:09
    #7
    backlinkmatik.com
    default temada sorun yok bende ama yeni temada yaşıyorum bu sorunu
  • 12-11-2019, 14:53:01
    #8
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    default temada sorun yok bende ama yeni temada yaşıyorum bu sorunu
    bunu denemek lazım
  • 12-11-2019, 14:53:31
    #9
    Genel olak bide beğen tuşuna basıyorum 3-4 saniye sonra beğeniyor