R10 neden yavaş sorunu nasıl çözerim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 neden yavaş sorunu nasıl çözerim ?
9
●
283
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 neden yavaş sorunu nasıl çözerim ?
1
2
12-11-2019, 14:35:29
#1
Skywalker
Merhaba R10 arada aşırı yavaşlıyor ( genelde 100 girişten 1tanesinde hızlı ) Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Özellik konuda yanıt verirken konumu düzenlerken yada pmleri açarkenn yanıtlarken.
12-11-2019, 14:36:38
#2
MaviSosyalMedya
Sorun Bendede Var.
12-11-2019, 14:36:43
#3
Skywalker
EdgeBear adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz size döneriz.
Anlamadım
12-11-2019, 14:38:56
#4
Recepguler
Genel Sizlik Durum Yok
12-11-2019, 14:40:36
#5
Skywalker
Genel yada altyapı olduğunu hiç düşünmemiştim. Saşırdım
12-11-2019, 14:40:36
#6
ystr
Üyeliği durduruldu
Hocam "Speed Mode"'u açabilirsin.
Bende de yavaştı öyle yaptım, şimdi uçuyo maşallah.
Ama hep açık tutma, çok RAM yiyor.
Açmak için;
CTRL+W
'ye bas 3 kere hızlıca.
Not: Chrome dışında çalışmaz.
12-11-2019, 14:51:09
#7
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
default temada sorun yok bende ama yeni temada yaşıyorum bu sorunu
12-11-2019, 14:53:01
#8
Skywalker
civilengineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
default temada sorun yok bende ama yeni temada yaşıyorum bu sorunu
bunu denemek lazım
12-11-2019, 14:53:31
#9
umitunver
Genel olak bide beğen tuşuna basıyorum 3-4 saniye sonra beğeniyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler