Merhaba R10 arada aşırı yavaşlıyor ( genelde 100 girişten 1tanesinde hızlı ) Bu sorunu nasıl çözebilirim ? Özellik konuda yanıt verirken konumu düzenlerken yada pmleri açarkenn yanıtlarken.