• 12-11-2019, 20:43:15
    #19
    Vergi affı demek verginin silinmesi değilki. Borcunu toplu ödersen faizin %90ı siliniyor sadece. Aftaki amaç milleti ödemeye teşvik etmek. Yani ekonomi ve seçimle pek alakası yok. Devlet para albilmek için af çıkarıyor.
  • 12-11-2019, 21:35:17
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnş
  • 12-11-2019, 21:42:13
    #21
    Af gelmez maalesef. Keşke gelse. Ama yok
  • 12-11-2019, 21:52:17
    #22
    E-Haciz yerine bir yapılandırma gelmesi lazım.
  • 13-11-2019, 11:04:54
    #23
    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebecim bu ay içerisinde af geleceğini söyledi. 40 bin tl borç var (sigara cezası, sgk cezası vb.) bugün itibari ile e-hacizde yedik. Bakacağız.
    Hocam nerden bildiriyorlar haciz yiyip yemedğimize
  • 13-11-2019, 11:18:38
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kyk ya güncelleme diyorlardı ama akıbetini bilmiyorum
  • 13-11-2019, 12:04:32
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Af gelecekmiş büyük ihtimalle ama tahmini Mayıs ayını bulur
  • 13-11-2019, 12:16:22
    #26
    Kurumsal PLUS
    Af gelmez gelirse yapılandırma gelir.
  • 13-11-2019, 12:32:27
    #27
    Bence gelmez hocam. Daha yeni S600 Maybach aldık