Vergi Borçuna Yakın zamanda Af Gelir mi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vergi Borçuna Yakın zamanda Af Gelir mi ?
28
●
1.197
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Vergi Borçuna Yakın zamanda Af Gelir mi ?
1
2
3
4
12-11-2019, 20:43:15
#19
bilimokur
Vergi affı demek verginin silinmesi değilki. Borcunu toplu ödersen faizin %90ı siliniyor sadece. Aftaki amaç milleti ödemeye teşvik etmek. Yani ekonomi ve seçimle pek alakası yok. Devlet para albilmek için af çıkarıyor.
12-11-2019, 21:35:17
#20
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İnş
12-11-2019, 21:42:13
#21
mavikorku
Af gelmez maalesef. Keşke gelse. Ama yok
12-11-2019, 21:52:17
#22
bobbege
E-Haciz yerine bir yapılandırma gelmesi lazım.
13-11-2019, 11:04:54
#23
kasirga098
poremek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muhasebecim bu ay içerisinde af geleceğini söyledi. 40 bin tl borç var (sigara cezası, sgk cezası vb.) bugün itibari ile e-hacizde yedik. Bakacağız.
Hocam nerden bildiriyorlar haciz yiyip yemedğimize
13-11-2019, 11:18:38
#24
Master_69
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kyk ya güncelleme diyorlardı ama akıbetini bilmiyorum
13-11-2019, 12:04:32
#25
imaxis
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Af gelecekmiş büyük ihtimalle ama tahmini Mayıs ayını bulur
13-11-2019, 12:16:22
#26
Nivrasyon
Kurumsal PLUS
Af gelmez gelirse yapılandırma gelir.
13-11-2019, 12:32:27
#27
UMSGBTM
Bence gelmez hocam. Daha yeni S600 Maybach aldık
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler