poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebecim bu ay içerisinde af geleceğini söyledi. 40 bin tl borç var (sigara cezası, sgk cezası vb.) bugün itibari ile e-hacizde yedik. Bakacağız.
Hocam nerden bildiriyorlar haciz yiyip yemedğimize