Forumdaki aşağıdaki konudan uzun yazıya ulaşabilirsiniz.
https://www.r10.net/off-topic/216126...lasacagim.html
Kısacası Türkiye'de alıştırma için başladığım çekimlerden sonra Türkiye'den ayrılıp dünyanın farklı köşelerinden kendi stilimde sinematik gezi videoları yayınlayacağım.
Konuyu R10'da açtıktan sonra gerçekten çok sayıda arkadaşdan hem destek hem de çekimlerin daha iyi bir seviyeye gelmesi için olumlu eleştiriler aldım ve hepsini son videoya entegre etmeye çalıştım ve buna devam edeceğim.
Bunun için kendi planımı değiştirip R10'daki anketten çıkacak ülkelere öncelik vermeye karar verdim.
Ankette yer almayan ama birden fazla kişiden gelen ülkeleri ankete ekleyebilirim. Elinizi korkak alıştırmayın

Çıkış tarihini net veremiyorum şu an, hazırlıklarım hala devam ediyor.
Aynı şekilde bu konu altından da her türlü düşüncenizi, eleştirinizi paylaşmaktan çekinmeyin. Sağlıkla kalın.