• 06-11-2019, 17:11:53
    #37
    Üyeliği durduruldu
    zafer_yldrm34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni lütfen yanlış anlamayın. Allah yardımcınız olsun fakat olayda boşluklar var gibi. Yani annenizin böyle bir şeye bu denli büyük tepki vermesi, babanızın sanıyorum annenize hak verip size sırt dönmesi gibi. Acaba söylediğiniz bir laf kırmış vs.. olabilir mi ?
    Olayda bir sürü detay var telefuz etmediğim çekindiğim. Babam anneme hak vermedi hocam anlatmadım herhalde orayı aradım dışarda kaldığımı söyledim ona cevaben söylediği söz ve engelledi
  • 06-11-2019, 17:18:10
    #38
    Hoşgeldiniz hocam. Sizin yazdıklarınızdan sonra bizim dert ettiğimiz şeyler birer hiçmiş...
  • 06-11-2019, 19:24:23
    #39
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hikayede boşluklar var. Ve bence tüm detaylar anlatılmamış.
    Ve konuda anneni suçlayan ve sana destek çıkan adamların hepsi evden kovulmadığını kendin ayrıldığını görmezden gelmiş.
    Annen seni kovmamış, sen erkeklik ve atar yapıp kendin evi terketmişsin ve evi terkederken sana gidersen geri dönemeyeceğin söylenmiş.

    Öncelikle Annenin özel hayatına burnunu sokarak ilk hatanı yapmışsın.
    Annen senin malın, senin özelin falan değil. Genç bir kadın. Sen onun çocuğusun, erkeği falan değilsin.
    Annenin ilişkilerini araştırarak, mesajlarını okuyarak, telefon konuşmalarını dinleyerek büyük hata yapmışsın.
    Büyük saygısızlık yapmışsın, annen genç bir kadın. boşandıktan sonra sana ve çevresine yansıtmadan bir birliktelik yaşamaya çalışmış.
    Çünkü boyu kadar oğlu olan bir kadının ciddi bir ilişki ve evlilik bulması çok kolay değil hem yalnızlık Allaha mahsus.

    Ama oğlu onu gözetlemeye, mesajlarını okumaya, herşeye burnunu sokmaya başlamış.
    Sana niye hesap versin annen? Evin kirasını sen mi ödüyorsun? Annenin harçlığını sen mi veriyordun?
    Annen sana bu ilişkiden bahsetmediyse, ilişkim yok diyorsa o ilişki yeterince ciddi hale gelmemiştir veya geçidir yani yok hükmündedir.
    Benim de hayatıma bir sürü kız girip çıkıyor annem babam oğlum bir kız var mı dediğinde yok diyorum.
    Anam Babam ne yapsın? Mesajlarıma mı baksın? Telefonlarımı mı dinlesin?
    Belli bir yaştan sonra flört 16 yaşındaki gibi yapılmıyor, gezer tozarsın, yatar kalkarsın sonra iş ciddileşiyor mu yoksa uyumsuz mu karar verirsin.

    Sen üzerine vazife olmayan bir şekilde annenin üzerine gitmişsin.
    Bir de üzerine posta koyup evi terketmişsin.
    Sen evden kovulmamışsın evi kendin terketmişsin.
    Üstelik gidip başından geçenleri ve annenin ilişkisini mahalle bakkalına anlatmışsın.
    Bugün de açtığın konu ile bize de anlattın.
    Annenin verdiği tepkiyi anlayabiliyorum.
    Babanla problemler yaşamış ve babandan ona miras kalan şey yani sen de problemler yaratmaya devam etmişsin.
    Çünkü sen annenin oğlu gibi değil, babanın o evdeki temsilcisi gibi kadının duygusal hayatından cinsel hayatından hesap sormuşsun.
    Üstelik annenin kendini kirli hissetmesine neden olmuşsun.
    Bana anlatmasını kabul etmesini istedim diyorsun. Niye ve neyi kabul edecek?
    Annenden ancak karından sorabileceğin şekilde hesap vermesini istemişsin.

    Maalesef bedeli ağır olmuş.
    Anneni ciddi kırmışsın. O kadar ciddi kırmışsın ki annelik bağları da kopmuş.
    Burada annenin arkasından atıp tutan arkadaşlara da ayıp
    Bu olay yaşandığında adam 17-18 yaşında. 18 sene kim baktı bu çocuğa? Ağaç altında mı büyüdü?
    Bebekken hastalandığında başında mahalle bakkalı mı bekledi?

    Burada basit bir tercih var.
    Genç bir kadın boşanmış ve çevresine ve ailesine yansıtmadan kendini mutlu edecek gizli bir partner bulmuş.
    Bu partner ile muhtemelen ileriye dönük ciddi bir ilişki mümkün olmadığı için herkesten gizleyerek devam etmiş.
    Ama aynı evde yaşayan oğlu kadının mesajlarını okuyarak telefonlarını dinleyerek bu ilişkiyi farkedip kadından hesap sormuş.
    Hatta oğlan yetinmemiş, annesinin ilişkisini kabul etmemiş, annesine yalancı demiş (ki başka neler dediğini bilmiyoruz) ve atar yaparak evi terketmiş.
    Sokağa atılmış bir adam yok karşımızda, bilinçli olarak evi terketmiş bir adam var.

    Bundan sonra sana dileğim ve tavsiyem, en yakınındaki insanların bile özel hayatlarına fazla burnunu sokma değerli kardeşim.
    Özel hayatına karışabileceğin ve hesap sorabileceğin tek insan sevgilin veya eşindir.
    Yetişkin hale gelen oğlunun kızının da özel hayatına müdahale edersen benzer bir sonuç ortaya çıkabilir.
    Şu anda yaşın genç, yalnız hissediyorsun ve destek görmek için bu hikayeyi her yerde anlatıyorsun.
    Yaşın 30 olduğunda bu yaptığın şey için pişman olacaksın.
    Annen ve ailen ile ilgili bu kadar mahrem bilgileri çevrendeki insanlar ile konuşma anlatma.
    Soran olursa annem babam ayrıldı ikisi de beni istemedi o yüzden yalnız yaşıyorum de geç...
    Annenin ilişkisini falan neden karıştırıyorsun? Bunlar ileride peşinden gelir, bunlar mahrem konular.
    Yarın bir gün bir kız seversin, evlenmek istersin ailesi bu hikayeleri duyar ve karşı çıkar başın ağrır...

    Diğer yandan yaptığın tercihlerle genç yaşta hayatla yüzleşmek zorunda kalmışsın.
    Allah yolunu ve bahtını açık tutsun, iyi insanlar ile karşılaştırsın, sağlıkla bol kazanç ve huzulu bir hayat nasip etsin.
    İnşallah 1 sene sonra şu andaki halinden çok çok daha iyi bir durumda olursun ve zor günler anılarda kalır.

    Saygılar...
    Saygınızı bozmadan yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Fakat çoğu yerde başka yerlere çektiniz hocam buna benzer bir olay mı gördünüz bilmiyorum ama ben en özet olabilicek şekilde anlattım. Yoksa çok insanı yıpratan detaylar var neyse bu konu tartışmaya açık bir konu değildir. Saolun yinede
  • 06-11-2019, 20:25:22
    #40
    raking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygınızı bozmadan yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Fakat çoğu yerde başka yerlere çektiniz hocam buna benzer bir olay mı gördünüz bilmiyorum ama ben en özet olabilicek şekilde anlattım. Yoksa çok insanı yıpratan detaylar var neyse bu konu tartışmaya açık bir konu değildir. Saolun yinede
    Degerli kardesim zaman hep ileri akar. Gecmis hesaplati birakip 1 sene 5 sene sonrasi icin calismaya devam et. 5 sene sonra ne olacagin bugun ne yaptigin ile alakali.
    Insallah hakkinda herseyin hayirlisi olur.
  • 06-11-2019, 20:31:14
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Hayat her yönüyle çok acı kardeşim, forumumuza hoşgeldin sefa getirdin. Kazancın bol ve bereketli olsun.
  • 06-11-2019, 21:27:58
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat her yönüyle çok acı kardeşim, forumumuza hoşgeldin sefa getirdin. Kazancın bol ve bereketli olsun.
    Olumlu yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
  • 07-11-2019, 00:03:41
    #43
    Kardeşim aramıza hoşgeldin. Ben de senin gibi 19 yaşındayım. Ben kendimi hiç bir zaman genç hissetmedim. Evet yaşım 19 ama ruhen 30-35 yaş aralığındayım. Ben şuan üniversite okuyorum.

    Sana tavsiyelerim olacak. Öncelikle düzenli bir gelir elde etmeye çalışmaya başlamalısın. Şuan için en mantıklısı makale geliyor aklıma. Bir web sitesi açıp güç durmadan makale kasarsan kısa bir süre sonra aylık 1000 TL kazançlara ulaşabilirsin. Daha sonra gelirini düzene soktuntan sonra sana tavsiyem açıktan da olsa eğitimine devam et. Uzaktan öğretim de tavsiye ederim. Yeterki eğitimden uzak kalma. İnşallah zaten burs da alırsın o burs da seni çok rahatlatır. Aynı zamanda bir de KYK çıkarsa kiradan da bir süre kurtulabilirsin. Anne ve babası ayrı olanlara burs ve KYK sıklıkla çıkar.

    Ders durumun çok çok iyi değilse 2 yıllık bölümlere de gidebilirsin. Sonra DGS ile fakülteye geçiş yapabilirsin.

    Rabbim seninde ve bizlerinde yardımcısı olsun. İnşallah kısa bir sürede toparlanırsınız. Sağlıcakla kalın ve asla umutsuzluğa kapılmayın.
  • 07-11-2019, 00:10:30
    #44
    Üyeliği durduruldu
    furkan4486 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim aramıza hoşgeldin. Ben de senin gibi 19 yaşındayım. Ben kendimi hiç bir zaman genç hissetmedim. Evet yaşım 19 ama ruhen 30-35 yaş aralığındayım. Ben şuan üniversite okuyorum.

    Sana tavsiyelerim olacak. Öncelikle düzenli bir gelir elde etmeye çalışmaya başlamalısın. Şuan için en mantıklısı makale geliyor aklıma. Bir web sitesi açıp güç durmadan makale kasarsan kısa bir süre sonra aylık 1000 TL kazançlara ulaşabilirsin. Daha sonra gelirini düzene soktuntan sonra sana tavsiyem açıktan da olsa eğitimine devam et. Uzaktan öğretim de tavsiye ederim. Yeterki eğitimden uzak kalma. İnşallah zaten burs da alırsın o burs da seni çok rahatlatır. Aynı zamanda bir de KYK çıkarsa kiradan da bir süre kurtulabilirsin. Anne ve babası ayrı olanlara burs ve KYK sıklıkla çıkar.

    Ders durumun çok çok iyi değilse 2 yıllık bölümlere de gidebilirsin. Sonra DGS ile fakülteye geçiş yapabilirsin.

    Rabbim seninde ve bizlerinde yardımcısı olsun. İnşallah kısa bir sürede toparlanırsınız. Sağlıcakla kalın ve asla umutsuzluğa kapılmayın.
    önerileriniz için çok teşekkür ederim bu sene girmicem sınava bu sene yapabilirsem dediklerinizi yapıp birazda birikiö ile seneye giricem okumaya çalışıcam
  • 08-11-2019, 17:44:34
    #45
    üzüldüm kardeşim, Allah yardımcın olsun. umarım kısa sürede kendine iyi bir ek gelir sağlarsın ve kimseye muhtaç olmadan hayatına devam edersin. acı bir hikaye, o konuda yorum yapmak istemiyorum. senin iyi bir baba olman dileğiyle..