• 02-11-2019, 01:56:21
    #1
    Arkadaşlar pc başında çok zaman geçirdiğimiz için çay kahve bol içiyoruz aman Demir eksikliği kansızlık anemi oluyorsunuz bugun sonuçlarımdan demir eksikliği yaşadığımı öğrendim.
  • 02-11-2019, 01:58:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Meyve suyu ve meyveli süt öneririm şiddetle
  • 02-11-2019, 02:07:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Malesef öyle, farketmesekte ömrümüz gidiyor ekran başında..
  • 02-11-2019, 02:08:45
    #4
    Bende b12 eksikligine kaldim. Hayatim mahvoldu resmen.
  • 02-11-2019, 02:11:13
    #5
    Akşama kadar çay içiyorum iştahsızlık yapıyor 😔
  • 02-11-2019, 02:12:53
    #6
    akkus71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meyve suyu ve meyveli süt öneririm şiddetle
    ikisi de pek yararlı sayılmaz. ama meyve suyu benzeri doğal şeyler hazırlamak için şu cihaz cok ideal https://www.arzum.com.tr/ar1032-shak...-blender-siyah
    süt meyve karışımı veya diğer karışımlar cok güzel oluyor. saçma satılan ürünlere benzemiyor içecek
  • 02-11-2019, 02:22:06
    #7
    ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende b12 eksikligine kaldim. Hayatim mahvoldu resmen.

    Benim b12 flan normal kansızlık demir eksikligi var ferittin depom boşalmıs bildiğin
  • 02-11-2019, 02:52:21
    #8
    En önemlisi gözler, bizi daha yıllar boyu ayakta tutması gerekirken tüm coderlar 3 numara ile geziyor..
  • 02-11-2019, 07:47:34
    #9
    Platin üye
    Herşeyin fazlası zarar arkadaşlar, şu son bir ayda ömrümüzden ömür gitti ne test yapılsa kötü sonuç çıkıyor. Sağlıklı beslenmeye, PC basında çok vakit geçirmemeye çalışın, spor yapın. Kısacası kendinize bakın. Allah herkese acil şifa versin inşallah.