• 31-10-2019, 12:31:50
    #1
    Eskiden banka uygulamarından altın alır satarken 0.10 kuruş fark olurdu 0.20 kuruş makas oldumu o bankanın yanından geçmezdik şimdi baktım 2 tl ve 6 tl arası makas var neden bölyle oldu bilen var mı?
  • 31-10-2019, 12:34:31
    #2
    Altın fiyatı yükselince komisyonu da yükseliyor paralel olarak, normal.
  • 31-10-2019, 12:35:59
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın fiyatı yükselince komisyonu da yükseliyor paralel olarak, normal.
    Bu kadar fazla olması tedirgin etti beni ve bana hiç normal gelmedi.
  • 31-10-2019, 12:39:06
    #4
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar fazla olması tedirgin etti beni ve bana hiç normal gelmedi.
    3 liranın %10 nu 30 kuruş
    30 liranın %10 nu 3 tl

    Mantık gayet basit altın uçtu gitti işlem yapılan oranda da komisyonlar artar.