Eskiden banka uygulamarından altın alır satarken 0.10 kuruş fark olurdu 0.20 kuruş makas oldumu o bankanın yanından geçmezdik şimdi baktım 2 tl ve 6 tl arası makas var neden bölyle oldu bilen var mı?