• 29-10-2019, 15:34:25
    #10
    150 TL için mi bunca aksiyon yani ?
  • 29-10-2019, 15:35:21
    #11
    Yok ya kötü bir şey için değildir bir iş adamı bankadan hesap açtırmaya uğraşmak istemediğinden arkadaşınızınkini kiralamıştır.
  • 29-10-2019, 15:35:20
    #12
    O arkadaşının zekası yerinde mi
    Tövbe yarabbi salak mı o ?
  • 29-10-2019, 15:38:01
    #13
    Dünyada gerçekten böyle insanlar var mı ?
  • 29-10-2019, 15:38:57
    #14
    Daha önce bu durumu insanları dolandırıp banka hesaplarından paralarını çalan insanlar yapıyorlardı, arkadaşınıza bunu anlatın ileride bir aksilik olduğunda ben bunları kiralamıştım dese bile cezadan kurtulamaz çünkü yasada böyle bir hak yok.
  • 29-10-2019, 15:43:47
    #15
    Banka hesaplarının yanında hattınıda almalarının sebebi bankaların mobil bankacılığını kullanmak için arkadaşınıza söyleyin bi ömür borçlu çıkar bu tarz işlerden
  • 29-10-2019, 15:45:31
    #16
    150 TL ucuza gitmiş.. 1500 TL falan diyeceksin sandım
  • 29-10-2019, 15:46:19
    #17
    Evet bişey olmaz diyorsan bişey olmaz diyin siz ona, bırakın anlamayan için uğraşmayın. Maksimum 5-6 aya kendisi zaten görür ne olduğunu
  • 29-10-2019, 15:46:53
    #18
    Geçenlerde bir haber okumuştum. Yaklaşık 20 kişilik esk-rt çetesi yakalandı diye. İçlerinde 18-19 yaşlarında bir genç de vardı. Yalnızca hattını ve banka hesabını vs kullandırttığı için de "aracılık" etmekten hapis cezasına çarptırılmış. Bu işler çocuk oyuncağı değil. Devletin izlediği yerde devletten gizli iş çevirme imkanı yok kimsenin. Her gelen giden parada, her yapılan çağrının bilgisi üst mercilerde var. Yarın öbür gün bu ergen arkadaş hapise girip sicili kirlenince anlar neymiş ne değilmiş.