Geçenlerde bir haber okumuştum. Yaklaşık 20 kişilik esk-rt çetesi yakalandı diye. İçlerinde 18-19 yaşlarında bir genç de vardı. Yalnızca hattını ve banka hesabını vs kullandırttığı için de "aracılık" etmekten hapis cezasına çarptırılmış. Bu işler çocuk oyuncağı değil. Devletin izlediği yerde devletten gizli iş çevirme imkanı yok kimsenin. Her gelen giden parada, her yapılan çağrının bilgisi üst mercilerde var. Yarın öbür gün bu ergen arkadaş hapise girip sicili kirlenince anlar neymiş ne değilmiş.