Dünyanın En İyi Liderine sahip olduğumuz için çok şanslı bir milletiz.
Gelmiş geçmiş ve gelecek olan hiç bir siyasetçi Atamın tırnağı bile edemez.
Efendiler! Yarın Cumhuriyet'i ilan edeceğiz!
12
●684
- 29-10-2019, 10:09:59En çok neye üzülüyorum biliyor musunuz ? Dini kullanıp ayetleri çarpıtarak şu adamı unutturmaya çalışanları dinleyenlerin olmasına.
Ama bir yandan da en çok neye acıyorum biliyor musunuz? İşte bunu yapmaya çalışanlara. Çünkü başaramayacaklarını kendileri de biliyorlar.
Ne Mutlu Türk'üm Diye(bile)ne!