En çok neye üzülüyorum biliyor musunuz ? Dini kullanıp ayetleri çarpıtarak şu adamı unutturmaya çalışanları dinleyenlerin olmasına.
Ama bir yandan da en çok neye acıyorum biliyor musunuz? İşte bunu yapmaya çalışanlara. Çünkü başaramayacaklarını kendileri de biliyorlar.

Ne Mutlu Türk'üm Diye(bile)ne!