Şimdi mesela ben B370 koduyla bu sms'i gönderen "KARMED SMS" firmasını şikayet etsem min 1 yıl sürüyor. Bu adamlar farklı isimlerle sürekli BTK'ya kayıt olarak insanlara yalan yanlış sms gönderiyorlar. Yeni isimler BTK'ya kayıt olmaları en fazla 1-2 ay desek, şikayetlerin boşa gitmesi ve bu adamların ekmeğine yağ sürülmesi anlamına geliyor.
Hadi senin gibi bilinçli insanları geçtim, bilinçsiz ve yaşlı insanları böyle böyle kandırıyorlar. Yok mu bu düzene bir hayır diyecek hakkaniyetli, dürüst ve adam gibi bir kurum? Yok mu bu internet dolandırıcılıklarına çözüm bulacak? BTK'ya kayıt oldukları paravan isimlerle sms gönderip bir de sözde internet sitelerinde tamamen sahte kişisel bilgilere ve adreslere yer veriyorlar!