Bugün mesaj kutuma gelen mesajla şok oldum. Alışkınım haftada bir *********** sms'sine ama bu sefer farklı. Adamlar direk ismimi bile öğrenip dolandırmaya kalkmışlar.
İlk işim
https://tiss.gtb.gov.tr aracılığı ile şikayet etmek oldu. Adamlar ne zaman bu kadar da olmaz desem hep üstüne bir tık koyuyor