• 24-10-2019, 21:28:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gordum, uzun zamandir konuda bekliyor 😨
    Yakacak çıranı
  • 24-10-2019, 21:29:03
    #11
    Tasarimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper bişey yapmışsın hocam ellerine sağlık, tam ihtiyacım olan bir eklenti olmuş, bu arada @FastPHP; konuda
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledim ama sola kaydı ama sağ taraf boş gözüküyor
    SS ekler misin hocam rica etsem, duzeltelim
  • 24-10-2019, 21:30:06
    #12
    entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SS ekler misin hocam rica etsem, duzeltelim
    Eklenti sildim hocam açıkcası ve PM kısmı HPM bölümü 2 adet ekliyor ondada sorun var açıkcası
  • 24-10-2019, 21:32:07
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklenti sildim hocam açıkcası ve PM kısmı HPM bölümü 2 adet ekliyor ondada sorun var açıkcası
    hocam bunun icin cok feedback almadim ama HPM de hic problem cikmamisti, yuzden fazla uye test etmisti. SS atarsaniz cozelim
  • 24-10-2019, 21:44:00
    #14
    denedim ama sağda bi boşluk oluştu, online olanları çekmedi neden ki, hatalı mı import ettim. direkt olarak js i tuttum eklenti üstüne sürükle bırak yaptım https://prnt.sc/pnp7ny
  • 24-10-2019, 21:48:52
    #15
    Baydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim ama sağda bi boşluk oluştu, online olanları çekmedi neden ki, hatalı mı import ettim. direkt olarak js i tuttum eklenti üstüne sürükle bırak yaptım https://prnt.sc/pnp7ny
    hocam su linke tiklayin bi https://github.com/nctbrtc/r10-popul...widget.user.js

    Sizi direk eklenti sayfasina goturmesi lazim. Orada da install butonu olmasi lazim, zaten yuklemisseniz Reinstall demesi lazim.

    Attiginiz resimde tepedeki tablar daralmis mi tam anlayamadim. Daraldigi halde bizim kutu mu cikmadi yoksa hic daralmadi bile mi?
  • 24-10-2019, 21:52:00
    #16
    entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam su linke tiklayin bi https://github.com/nctbrtc/r10-popul...widget.user.js

    Sizi direk eklenti sayfasina goturmesi lazim. Orada da install butonu olmasi lazim, zaten yuklemisseniz Reinstall demesi lazim.

    Attiginiz resimde tepedeki tablar daralmis mi tam anlayamadim. Daraldigi halde bizim kutu mu cikmadi yoksa hic daralmadi bile mi?
    https://prnt.sc/pnpawo yeniden yükle diyor aynen https://prnt.sc/pnpb9l şu an yine sağ kısım şöyle kalıyor gibi. sildim baştan da yükledim aslında
  • 24-10-2019, 21:56:11
    #17
    Baydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/pnpawo yeniden yükle diyor aynen https://prnt.sc/pnpb9l şu an yine sağ kısım şöyle kalıyor gibi. sildim baştan da yükledim aslında
    Asagiya kaymis olabilir mi ekran cozunurlugunuzden dolayi acaba ?

    bi de f12 ile consol u acip oradan SS alir misiniz hocam ?
  • 24-10-2019, 21:58:03
    #18
    entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asagiya kaymis olabilir mi ekran cozunurlugunuzden dolayi acaba ?

    bi de f12 ile consol u acip oradan SS alir misiniz hocam ?
    firefox opera chrome fark ediyor olabilir mi