Baydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim ama sağda bi boşluk oluştu, online olanları çekmedi neden ki, hatalı mı import ettim. direkt olarak js i tuttum eklenti üstüne sürükle bırak yaptım https://prnt.sc/pnp7ny
hocam su linke tiklayin bi https://github.com/nctbrtc/r10-popul...widget.user.js

Sizi direk eklenti sayfasina goturmesi lazim. Orada da install butonu olmasi lazim, zaten yuklemisseniz Reinstall demesi lazim.

Attiginiz resimde tepedeki tablar daralmis mi tam anlayamadim. Daraldigi halde bizim kutu mu cikmadi yoksa hic daralmadi bile mi?