Terör örgütüne "aracılık" etmek suretiyle Türkiye Cumhuriyetine "anlaşma" sunmanın küstahlığı bir yana kalsın,
bu anlaşmayı kabul eden ve tanıyan devlet erkanının hatası diğer bir yanda kalsın.
Bu ülke öyle 2-3 yıldır uğraşmıyor terör ile, mevcut iktidarı desteklememe rağmen bu harekatı ilk günden beri destekleyen biri oldum, şüphesiz her Türk bu operasyonun arkasındadır.
Her zaman olduğu gibi taviz yok dediği şeylerden taviz verdi, görüşmem dedikleriyle görüştü, teröristlerle pazarlık olmaz dedi ve pazarlık yaptı.
Oysa şu illet temizlensin dolar 10 TL olsun razıydık, bu operasyondan dolayı dışarıdan gelecek yaptırımlara hazırdık ve şikayetçi değildik. Her zaman olduğu gibi kapalı kapılar ardında neler konuşuldu, ne tavizler verildi bilmiyoruz.
Hakkımızda hayırlısı ..