Ben taviz olduğunu düşünüyorum, 5 gün ara verinde biz teröristlerimizi tasiyalim diyorlar, bizde tamam tasiyin teröristleri demişiz. Haber siteleri Amerika'ya ayar verdik diye manşet atiyorlar, Amerikada da Türkiye ye dediklerimizi yaptırıyoruz diye manşet atiyorlar.

Operasyon Sırasındaki Şehitlerimizin kanı yerde kalmamali.