• 16-10-2019, 22:36:25
    #1
    Merhabalar,

    İnsan herşeyi kafasına takarak kendi kendini yiyor, kendine zarar veriyor. Stresle hastalıkları tetikliyor.
    İnsanlar takmamayı nasıl başarıyor, yapabilen var mı?
  • 16-10-2019, 22:37:57
    #2
    Çok zor bulursan Bana da söyle
  • 16-10-2019, 22:38:17
    #3
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İnsan herşeyi kafasına takarak kendi kendini yiyor, kendine zarar veriyor. Stresle hastalıkları tetikliyor.
    İnsanlar takmamayı nasıl başarıyor, yapabilen var mı?
    Herşeyi kafaya nasıl takmayızı bile takıyoruz hocam çok zor
  • 16-10-2019, 22:39:51
    #4
    bi yol yöntem bulursanız etiketleyin beni
  • 16-10-2019, 22:41:29
    #5
    İnsanın yapısına bağlı kimi benim gibi herşeyi kafaya takar kimisi de hiçbirşey umrunda değildir fazla rahattır.Şuan birçok hastalıkta doktor direk stresten deyip gönderiyor.
  • 16-10-2019, 22:41:58
    #6
    Doğal dopamin seviyesini yükseltmek ve deşarj olmak için Spor derim 👍
  • 16-10-2019, 22:43:07
    #7
    Herkes mi aynı arkadaş
  • 16-10-2019, 22:43:59
    #8
    Ben önceden herşeyi kafayı takardım , şimdi hiçbişeyi kafaya takmıyorum , uzun bi süredir. Sıkıntılı ortamlardan ve kişilerden uzak durmanı tavsiye ediyorum. Kafana takılan detaylara çok takılma , başkalarının ne düşündüğü falan umrunda olmasın. Hayat ufak detaylara kafayı takacak kadar uzun değil.
  • 16-10-2019, 22:46:23
    #9
    Ben buldum. 33 olana dek sabredin.