İnsan herşeyi kafasına takarak kendi kendini yiyor, kendine zarar veriyor. Stresle hastalıkları tetikliyor.
İnsanlar takmamayı nasıl başarıyor, yapabilen var mı?
İnsan herşeyi kafasına takarak kendi kendini yiyor, kendine zarar veriyor. Stresle hastalıkları tetikliyor.
İnsanlar takmamayı nasıl başarıyor, yapabilen var mı?
Herşeyi kafaya nasıl takmayızı bile takıyoruz hocam çok zor
İnsanın yapısına bağlı kimi benim gibi herşeyi kafaya takar kimisi de hiçbirşey umrunda değildir fazla rahattır.Şuan birçok hastalıkta doktor direk stresten deyip gönderiyor.
Ben önceden herşeyi kafayı takardım , şimdi hiçbişeyi kafaya takmıyorum , uzun bi süredir. Sıkıntılı ortamlardan ve kişilerden uzak durmanı tavsiye ediyorum. Kafana takılan detaylara çok takılma , başkalarının ne düşündüğü falan umrunda olmasın. Hayat ufak detaylara kafayı takacak kadar uzun değil.