• 08-10-2019, 14:11:51
    #1
    Selamlar, imzamdaki botu yabancı forumlarda komisyonla satacak biri var mıdır? Ödeme kanalını ben hallederim, uzun süredir r10'dan başka hesap kullanmıyorum, diğer hesaplarım hep pasif.

    İlgilenenler pm gönderebilir.
  • 08-10-2019, 14:14:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar, ogusers'da satış yapabilirsiniz. sitede aracı olanlar var %5 ücretle aracı ile hizmet sağlanıyor.

    yeterli ticaret puanına ulaşırsanız aracı kullanmadan direkt satış yapabiliyorsunuz ödemeyi alıp.