Selamlar, imzamdaki botu yabancı forumlarda komisyonla satacak biri var mıdır? Ödeme kanalını ben hallederim, uzun süredir r10'dan başka hesap kullanmıyorum, diğer hesaplarım hep pasif.
İlgilenenler pm gönderebilir.
Yabancı forumlara üye olanlar bakabilir mi?
1
●111
- 08-10-2019, 14:14:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhabalar, ogusers'da satış yapabilirsiniz. sitede aracı olanlar var %5 ücretle aracı ile hizmet sağlanıyor.
yeterli ticaret puanına ulaşırsanız aracı kullanmadan direkt satış yapabiliyorsunuz ödemeyi alıp.