Selamlar, imzamdaki botu yabancı forumlarda komisyonla satacak biri var mıdır? Ödeme kanalını ben hallederim, uzun süredir r10'dan başka hesap kullanmıyorum, diğer hesaplarım hep pasif.

İlgilenenler pm gönderebilir.