• 02-10-2019, 22:42:47
    #1
    Merhaba, kitap fotokopisi çektirtmek etik ve yasal değil bunun farkındayım. Ama sürekli test kitabı almak zorundayım ve bi kitaba sürekli 70-80 TL para veriyorum. 2-3 gündür fotokopi işini düşünmeye başladım. Herhangi bir yasal yaptırıma uğrar mıyım ? Yada yasal yoldan uygun kitap nereden tedarik edebilirim ? Yardımcı oluranız sevinirim.
  • 02-10-2019, 22:44:48
    #2
    Fotokopi çekecek kitabı nereden bulacaksınız hocam?
  • 02-10-2019, 22:46:49
    #3
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotokopi çekecek kitabı nereden bulacaksınız hocam?
    İnternet üzerinde PDF'leri var. Birde bulunduğum yerde bi kitapçı var orası kitap fiyatının çok daha altında fotokopisini satıyodu geçen sene. En son ceza yemişti.
  • 02-10-2019, 22:49:29
    #4
    hocam 2. el satış yapan yerleri denedinizmi. ben cocuklgumda genelde oralardan alırdım.
  • 02-10-2019, 22:51:36
    #5
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 2. el satış yapan yerleri denedinizmi. ben cocuklgumda genelde oralardan alırdım.
    Denedim hocam, kitabın ahı gitmiş vahı kalmıştı Satan öğrenci sorularla savaşmış baya.
  • 02-10-2019, 22:54:26
    #6
    aslında bikaç arkadaşımdaha sizin gibi arayışda oldugun gördüm aslında r10da sizin gibi arkadaşlar toplanıp gurup kursa kitapları birbiriyle takas etse ihtiyacınızda karşılanmış olur.
  • 02-10-2019, 22:55:45
    #7
    Çektir hocam bir şey olmaz.
  • 02-10-2019, 23:03:31
    #8
    Bizim okulda ki fotokopici çekip satıyor
  • 03-10-2019, 04:29:11
    #9
    her fotokopici çekmez, kitap kopyalamak ciddi suç. ama üniversite yakınlarındaki yerler yapabiliyor(yine illegal tabi), onlara gidip sorabilirsiniz. size bir yaptırımı olmaz.
    ama genelde fotokopiler kitap fiyatına göre ciddi oranda düşük olmuyor, değmeyebilir de iyi hesaplamak lazım.