Merhaba, kitap fotokopisi çektirtmek etik ve yasal değil bunun farkındayım. Ama sürekli test kitabı almak zorundayım ve bi kitaba sürekli 70-80 TL para veriyorum. 2-3 gündür fotokopi işini düşünmeye başladım. Herhangi bir yasal yaptırıma uğrar mıyım ? Yada yasal yoldan uygun kitap nereden tedarik edebilirim ? Yardımcı oluranız sevinirim.