• 01-10-2019, 14:59:12
    #37
    Ampülleri söndürmek aklınıza keşke sadece zamlarda gelmese.

    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eylem yapılması şart. Ama sosyal medyadan değil. Bir alanda toplanarak.

    Aynen hocam çıkta Fetöcü vandal terörist ilan edil
    Sürekli gönderme yapılan Ecevit dönemi bile halk başbakana yazar kasa fırlatarak tepki gösterebiliyordu.
  • 01-10-2019, 15:03:30
    #38
    cümleten geçmiş olsun
  • 01-10-2019, 15:28:19
    #39
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığın forum kurallarına aykırı bir yönü yok. Kim nasıl anlamak isterse öyle anlar. Burada kurallar geçer.
    aman hocam kızma takıldım sadece. Zamanında birine hakkımı hela etmiyorum diye 1 ay banlanmis adamım
  • 01-10-2019, 17:09:08
    #40
    Kurumsal PLUS
    Çok ilginç.
    Konu gayet sakin.
    Kavga yok.
    Üstü çizik üyeler yok
  • 01-10-2019, 17:18:55
    #41
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman hocam kızma takıldım sadece. Zamanında birine hakkımı hela etmiyorum diye 1 ay banlanmis adamım
    +1923

    Hatırlatma hocam
  • 01-10-2019, 17:22:53
    #42
    Soylular konuya uğramamış.

    Milli iradeye saygı arkadaşlar; millet zam istiyor, onlar da veriyor.

    Bazı arkadaşlar eylem çağrısında bulunmuş; artık Yeni-Türkiye’de eylem yapmak teröre destek vermek demektir, halkı galeyana getirmekten banlanmaları gerekir.
  • 01-10-2019, 17:33:32
    #43
    Fedoncular, hayinler, siyonizler toplanmış yine başlığa.
    15 temmuzda bu keferelere cevabimizi vermiş idik ama akillanmamislar hiç, hala reyisimizi üstü kapalı eleştiriyor munafiklar.

    Yok zammis bilmem ney imiş..

    Kardeşim daha Reyisimizin Marmaris'teki yazlık sarayının inşaatı bitmedi.

    Daha Ahlat'ta Van gölü kıyısına yapılacak olan, geçen ay temeli atılan cumhurbaşkanlığı köşkünün inşaatı tamamlanmadı.

    Tüm bunlar daha ortadayken hala nasil halinizden şikayet edebiliyorsunuz?

    Hiç mi Reyisimizin psikolojisini düşünmüyorsunuz?
    Biraz empati yapın be..
    Eee insanoğlu böyle işte,
    Nankör olmaya görsün..
  • 01-10-2019, 17:50:17
    #44
    zaten yanmıyor ampuller
  • 01-10-2019, 20:05:28
    #45
    evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilginç.
    Konu gayet sakin.
    Kavga yok.
    Üstü çizik üyeler yok
    Bende biraz şaşırdım ama sonra oturup bir düşündüm sanırım o kısım da artık oy verdiğine pişman. Daha seçime çok var umarım yeni zamları görmeyiz.


    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soylular konuya uğramamış.

    Milli iradeye saygı arkadaşlar; millet zam istiyor, onlar da veriyor.

    Bazı arkadaşlar eylem çağrısında bulunmuş; artık Yeni-Türkiye’de eylem yapmak teröre destek vermek demektir, halkı galeyana getirmekten banlanmaları gerekir.
    Banlanma kısmı bir yana, dediğiniz gibi eylem yapmaya kalksak zaten ya fetocu olcaz ya da terör örgütü mensubu..