Fedoncular, hayinler, siyonizler toplanmış yine başlığa.
15 temmuzda bu keferelere cevabimizi vermiş idik ama akillanmamislar hiç, hala reyisimizi üstü kapalı eleştiriyor munafiklar.

Yok zammis bilmem ney imiş..

Kardeşim daha Reyisimizin Marmaris'teki yazlık sarayının inşaatı bitmedi.

Daha Ahlat'ta Van gölü kıyısına yapılacak olan, geçen ay temeli atılan cumhurbaşkanlığı köşkünün inşaatı tamamlanmadı.

Tüm bunlar daha ortadayken hala nasil halinizden şikayet edebiliyorsunuz?

Hiç mi Reyisimizin psikolojisini düşünmüyorsunuz?
Biraz empati yapın be..
Eee insanoğlu böyle işte,
Nankör olmaya görsün..