Çok ilginç.
Konu gayet sakin.
Kavga yok.
Üstü çizik üyeler yok
Bende biraz şaşırdım ama sonra oturup bir düşündüm sanırım o kısım da artık oy verdiğine pişman. Daha seçime çok var umarım yeni zamları görmeyiz.
Soylular konuya uğramamış.
Milli iradeye saygı arkadaşlar; millet zam istiyor, onlar da veriyor.
Bazı arkadaşlar eylem çağrısında bulunmuş; artık Yeni-Türkiyede eylem yapmak teröre destek vermek demektir, halkı galeyana getirmekten banlanmaları gerekir.
Banlanma kısmı bir yana, dediğiniz gibi eylem yapmaya kalksak zaten ya fetocu olcaz ya da terör örgütü mensubu..