evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ilginç.
Konu gayet sakin.
Kavga yok.
Üstü çizik üyeler yok
Bende biraz şaşırdım ama sonra oturup bir düşündüm sanırım o kısım da artık oy verdiğine pişman. Daha seçime çok var umarım yeni zamları görmeyiz.


aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soylular konuya uğramamış.

Milli iradeye saygı arkadaşlar; millet zam istiyor, onlar da veriyor.

Bazı arkadaşlar eylem çağrısında bulunmuş; artık Yeni-Türkiye’de eylem yapmak teröre destek vermek demektir, halkı galeyana getirmekten banlanmaları gerekir.
Banlanma kısmı bir yana, dediğiniz gibi eylem yapmaya kalksak zaten ya fetocu olcaz ya da terör örgütü mensubu..