• 28-09-2019, 23:40:27
    #1
    Bu 1 saattir acayip yavaşladı
  • 28-09-2019, 23:48:00
    #2
    Herkese 10GB i̇nternet gönderirse böyle olur.
  • 28-09-2019, 23:50:22
    #3
    Kurumsal PLUS
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 1 saattir acayip yavaşladı
    Herkese 2 x 5 gb internet verildi. Bundan kaynaklı olarak yavaşlık daha da artmış olabilir.
    Bu deprem olayından 2-3 hafta önce benim bulunduğum lokasyonda yavaşlık başladı bağlantıyı 4.5g den 3g ye düşürmedikçe düzgün bağlantı alamamaya başladım. Hala bir düzelme yok.

    5g geliyor. Biz 3g ile işlerimizi halletmeye çalışıyoruz.
  • 28-09-2019, 23:58:00
    #4
    5g geliyor. Biz 3g ile işlerimizi halletmeye çalışıyoruz.

    Aynen dediğiniz gibi, ülke olarak başlıca; sağlık, iletişim, eğitim ve üretim bir türlü gelişemedik.
  • 29-09-2019, 00:11:56
    #5
    Evet yavaşlık var