Bu 1 saattir acayip yavaşladı
Herkese 2 x 5 gb internet verildi. Bundan kaynaklı olarak yavaşlık daha da artmış olabilir.
Bu deprem olayından 2-3 hafta önce benim bulunduğum lokasyonda yavaşlık başladı bağlantıyı 4.5g den 3g ye düşürmedikçe düzgün bağlantı alamamaya başladım. Hala bir düzelme yok.
5g geliyor. Biz 3g ile işlerimizi halletmeye çalışıyoruz.