• 28-09-2019, 01:08:05
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belli bir gurubun toplanma alanı oldu orası.
  • 28-09-2019, 03:08:59
    #47
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekşi sözlüğe nedne bişey yapılamıyor? devletin resmi kurumları Atatürk, peygamber, din devlet ne varsa küfür eden tiplere neden bişey yapamıyorlar? Anlamış değilim.. Bilen alıntı yapabilir mi?
    Mesela ilgili bazı küfürlü başlıklar http://prntscr.com/pbxd31
    Ekşi sözlük o tarz kişilerin tüm bilgilerini savcılık isterse hemen veriyor. Tonlarca yazı var. Hepsini kontrol edemezler. Şikayet gelince hemencecik veriyorlar bilgiyi.

    Arkadaşın konusu ise tamamen denk gelmiş. Geçen bende şehitlere üstü kapalı laf eden bir yazarı banlattım.
    Burada ağlamaya gerek yok.
  • 28-09-2019, 03:17:28
    #48
    hocam tam olarak dediğin mesajı alıntılayarak yazar mısın
  • 28-09-2019, 03:28:38
    #49
    Kime küfrettigin önemli değil, önemli olan küfür etmen. Sence küfür ifade özgürlüğü mü?

    Garip garip yorum yapan arkadaşlar var. Anlamak güç.
    • ikare
    ikare bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-09-2019, 03:38:28
    #50
    Bi şu sözlüklere bi pubg ye birde tiktoka bulaşmadım hiç mutluyum
  • 28-09-2019, 03:49:49
    #51
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2013 yılından beri yazarlığım bulunan ekşi sözlükte, bir PKK'lıya aleni sövdüğüm için banladılar. "Ekşi sahipleri yada yöneticileri PKK sempatizanıdır" diyordu bazı arkadaşlar. Ama inanmak istememiştim. Şimdi yaşayıp görmüş oldum. PKK'lıya sövmeme tahammül edemediler.

    Gerekçe olarak yazım kuralını bahane etmişler. Ekşiye girin bakalım kaç kişi yazım kuralına uyuyor?
    Sövme kısmına gelince, ekşide herkes sövüyor. Sövmeyen daha az..

    Ekşi'de Allah'a, kitaba, peygamberlere, Atatürk'e, cumhurbaşkanına vs. sövmek serbest! Ama nedense PKK'lıya sövünce güçlerine gitti.
    Küfür burada da yasak. Orada seni banlamalarının sebebi PKK'ya sövdüğün için değil, küfürlü yazdığın içindir. Arada fark var. Haber siteleri, milletvekilleri, spikerlerin vs hiç televizyonda ana avrat sövdüğünü gördün mü? PKK'ya sövseler bile onlar RTÜK tarafından ceza alırlar, ek olarak küfreden kişiyi kanaldan alırlar. Şimdi burada PKK'ya sövdüğü için RTÜK ceza vermiş olacak öyle mi? Yani PKK sempatizanı mı olmuş oluyor RTÜK ? Mantığınızı değiştirin. Her yerin kuralı vardır, sana uyuyorsa durursun, yok uymuyorsa çıkış yapar bir daha da girmezsin.

    Yazar falan da değilim orada, üyeliğim bile yok, gerek de görmüyorum. Public bir site olduğu için alacağımı alıp çıkıyorum.
  • 28-09-2019, 08:42:06
    #52
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfür burada da yasak. Orada seni banlamalarının sebebi PKK'ya sövdüğün için değil, küfürlü yazdığın içindir. Arada fark var. Haber siteleri, milletvekilleri, spikerlerin vs hiç televizyonda ana avrat sövdüğünü gördün mü? PKK'ya sövseler bile onlar RTÜK tarafından ceza alırlar, ek olarak küfreden kişiyi kanaldan alırlar. Şimdi burada PKK'ya sövdüğü için RTÜK ceza vermiş olacak öyle mi? Yani PKK sempatizanı mı olmuş oluyor RTÜK ? Mantığınızı değiştirin. Her yerin kuralı vardır, sana uyuyorsa durursun, yok uymuyorsa çıkış yapar bir daha da girmezsin.

    Yazar falan da değilim orada, üyeliğim bile yok, gerek de görmüyorum. Public bir site olduğu için alacağımı alıp çıkıyorum.
    Küfürden dolayı ban olayı yok. Zaten sitenin kurucusu bile bir tanıtım videosunda bu konudan bahsetmişti.
    Hadi diyelim küfürden dolayı ban olayı olsun, 1 günde 10 bin yazarı banlamaları lazım. Herkes küfür ediyor. Sözlükte bu bir problem değil.
  • 28-09-2019, 10:23:24
    #53
    Peki ya

    Ekşi'de Allah'a, kitaba, peygamberlere, Atatürk'e, cumhurbaşkanına vs. sövmek serbest! Ama nedense PKK'lıya sövünce güçlerine gitti.

    Bunu bildiğiniz halde neden orada takılmaya devam ettiniz?

    Dini ve milli değerlerini önemsemiyorsunuz o zaman.
  • 28-09-2019, 10:31:51
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takılmıyorum gereksiz platform olarak görüyorum. Takılanlara lafım yok tabi. Pkk ya küfredip seni banlayanları saygıyla anıyorum. 👍 hoşlarına gider umarım. Bende küfüre karşı olan biriyim ama pkkya edince içim rahatlıyor nedense.