Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Takılmıyorum gereksiz platform olarak görüyorum. Takılanlara lafım yok tabi. Pkk ya küfredip seni banlayanları saygıyla anıyorum. 👍 hoşlarına gider umarım. Bende küfüre karşı olan biriyim ama pkkya edince içim rahatlıyor nedense.