Peki ya
Ekşi'de Allah'a, kitaba, peygamberlere, Atatürk'e, cumhurbaşkanına vs. sövmek serbest! Ama nedense PKK'lıya sövünce güçlerine gitti.
Bunu bildiğiniz halde neden orada takılmaya devam ettiniz?
Dini ve milli değerlerini önemsemiyorsunuz o zaman.