• 22-09-2019, 14:08:12
    #1
    Selamün Aleyküm ucuz bir telefon buldum bunun vergisini ödeyerek almak istiyorum bu işlem nasıl oluyor? ayrıca vergi yüzde kaç? bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum
  • 22-09-2019, 14:15:15
    #2
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün Aleyküm ucuz bir telefon buldum bunun vergisini ödeyerek almak istiyorum bu işlem nasıl oluyor? ayrıca vergi yüzde kaç? bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum
    TR'ye telefon sokmak yasak.
  • 22-09-2019, 14:16:51
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR'ye telefon sokmak yasak.
    15 dolarlık bir telefon hocam vergi ödenip alınamaz mı?
  • 22-09-2019, 14:17:48
    #4
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 dolarlık bir telefon hocam vergi ödenip alınamaz mı?
    Ne yazik ki vergi ile de alamazsin kardeşim.
    • oceanss13
    oceanss13 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2019, 14:24:11
    #5
    İmei kayıt ücreti 1500 tl oldu bilgin olsun
  • 22-09-2019, 14:26:43
    #6
    Eskiden alabilirdin..
  • 22-09-2019, 14:30:16
    #7
    parça parça alınıyor hala
  • 22-09-2019, 14:43:41
    #8
    darkman2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça parça alınıyor hala
    parça parça derken?
  • 22-09-2019, 22:36:32
    #9
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça parça derken?
    Telefonun tüm parçalarını ayrı ayrı yedek parça olarak gönderiyorlar Türkiye’de birleştirip satıyorlar hocam öyle bir makale okumuştum 😄