oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm ucuz bir telefon buldum bunun vergisini ödeyerek almak istiyorum bu işlem nasıl oluyor? ayrıca vergi yüzde kaç? bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum
TR'ye telefon sokmak yasak.