• 13-09-2019, 01:00:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Mustafa Kemal Atatürk, girdiği hangi savaşta Gazilik unvanı ve Mareşallik rütbesini almıştır?


    İyi Forumlar
  • 13-09-2019, 01:00:57
    #2
    Sakarya Meydan Savaşı sonrası Millet Meclisi, 19 Eylül 1921'de kanunla Atatürk'e Gazi Unvanı Verildi.

    Edit sebebi sadece sakarya yazmıştım okuyan bi kardeşimize tam bilgi vermiş olalım.
  • 13-09-2019, 01:02:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakarya
    Gelen Kutunuzu kontrol edin.

    İyi forumlar iyi seyirler.
  • 13-09-2019, 01:02:46
    #4
    Sakarya Meydan Muharebesi
  • 13-09-2019, 01:04:49
    #5
    Sayfaya cevap yazana kadar 2 cevap gelmiş, eski klavye günlerimizden eser kalmamış
  • 13-09-2019, 01:04:56
    #6
    Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen Kutunuzu kontrol edin.

    İyi forumlar iyi seyirler.
    teşekkür ederim iyi forumlar sizede
  • 13-09-2019, 01:05:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cheavart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfaya cevap yazana kadar 2 cevap gelmiş, eski klavye günlerimizden eser kalmamış
    4 dakika olmuş
  • 13-09-2019, 01:07:33
    #8
    Son açılan postlar bölmesinden tıklarken cevap 0'dı girene kadar 3 olmuş
  • 13-09-2019, 01:07:43
    #9
    Sakarya Meydan muharebesi