Sakarya Meydan Savaşı sonrası Millet Meclisi, 19 Eylül 1921'de kanunla Atatürk'e Gazi Unvanı Verildi.

Edit sebebi sadece sakarya yazmıştım okuyan bi kardeşimize tam bilgi vermiş olalım.