• 07-09-2019, 14:05:26
    #10
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocakta köz yanıyor, o yüzden hemen yazıp gidicem
    Şimdi dostum şöyle ki 100₺ye alacağın setten çok muhteşem birşey bekleme. Bende de 70₺ lik var. Evde içeceğim zaman beni idare ediyor. Slikonlu bir set benimki.
    İyi bir set almak istiyorsan 200-250₺yi gözden çıkmalısın.

    Dersen ki 100₺lik bana yeter. Şöyle söyleyim sana ozaman, internetten almanı tavsiye etmem. Git birebir gör öyle al.
    Facebookta gruplarda toptancılar var. Dışarda 300₺ye satılanları 180₺ye satıyolar. İzmir içi olanından bul onlardan al elden.

    Aroma olarak tavsiyem, kapiçino ve anason içme o sette. Eğer içicem ben onları da dersen ayrı set al. Kapiçino ve anason(çift elma) sete çok siner. Çelik set olmadığı için kokuları kolay kolay gitmez. Onları içtikten sonra 2-3 kez daha karpuz bile koysan anason tadı gelir

    Köz olarak ben ucuz ve kaliteli bulduğum bahrin'i kullanıyorum. Bahrin coco 1kg 20₺ falan
    Bak köz yanıyor dedin aklıma girdin hemen yakıyorum bende
  • 07-09-2019, 14:26:42
    #11
    Hocam paranı küçük boy'a kesinlikle boşa harcarsın biraz daha para koyup kefonun orta boy nargilelerinden alabilirisin. Küçükboy alırsan ne içim zevki alabilirsin ne de tütün dayanır sürekli yanıyor. Adam gibi zevk almak istiyorsan 90-300 lira arası kefonun çok güzel nargileleri var öneririm.
  • 07-09-2019, 14:29:25
    #12
    bayiresellers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer çok güzel bir içim istersen
    Nargile takımını : Bubble Hookah'dan almanı öneririm
    Tütünü ise şerbetli marka almanı öneririm.
    İncelemesini yapacağım hocam tesekkürler fikir için.


    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle küçük boyu önermiyorum. Bence full seti almanız daha iyi olacaktır. Bizim burada ona Osmanlı takımı derler zamanında kafe de nargilecilik yaptım. Full set nargile takım işinizi görecektir. Daha iyi bir önerim olarakta etrafa ki bir nargile takımları satan yer var ise orada bütçenize göre bulabilirsiniz ama illaki İnternet den sipariş edecem diyorsanız full set nargile yi öneriyorum. Çok sık içmeyeceksen full set nargile işini görür diye düşünüyorum
    Çok sık içecek olan biri değilim küçük boyu önermemenizden dolayı sanırım bıraz daha buyuk boylara yöneleceğim.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edin hocam suriyeli sanmasınlar 😂
    Ev içinde keyfine içeceğim hocam

    MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük boy kesinlikle almayın keyif yapıcam derken keyfiniz kaçar alttaki haznenin büyük olması içim keyfi ve duman yoğunluğu açısından daha iyi olacaktır. Tütün Olarak Nakhla çift elma öneririm.
    @hikmetbey;
    Marpuç vs etkiler mi hocam bu yoğunluk durumunu

    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocakta köz yanıyor, o yüzden hemen yazıp gidicem
    Şimdi dostum şöyle ki 100₺ye alacağın setten çok muhteşem birşey bekleme. Bende de 70₺ lik var. Evde içeceğim zaman beni idare ediyor. Slikonlu bir set benimki.
    İyi bir set almak istiyorsan 200-250₺yi gözden çıkmalısın.

    Dersen ki 100₺lik bana yeter. Şöyle söyleyim sana ozaman, internetten almanı tavsiye etmem. Git birebir gör öyle al.
    Facebookta gruplarda toptancılar var. Dışarda 300₺ye satılanları 180₺ye satıyolar. İzmir içi olanından bul onlardan al elden.

    Aroma olarak tavsiyem, kapiçino ve anason içme o sette. Eğer içicem ben onları da dersen ayrı set al. Kapiçino ve anason(çift elma) sete çok siner. Çelik set olmadığı için kokuları kolay kolay gitmez. Onları içtikten sonra 2-3 kez daha karpuz bile koysan anason tadı gelir

    Köz olarak ben ucuz ve kaliteli bulduğum bahrin'i kullanıyorum. Bahrin coco 1kg 20₺ falan

    Hocam sizde olan set eğer internette mevcutsa linkini değilse de para fotoğraflarını iletme şansınız var mı acaba? Slikon setler sanırım temizlik açısından daha avantajlı olur.

    burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde olsun küçük olsun diyorsan o takımlara bakma hiç hepsi çok dandik. Kefo Trip alıyorsun 200 TL herşey dahil lülesi maşası felan hepsi var tütününü folyo yada hmd ni ve közünü alıyorsun bu kadar. 250 ye patlar sana taş çatlasın. Ama içtiğin nargileden bir şey anlarsın.
    Kefotrip inceliyorum hocam hemen.

    webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nargile set al
    Değerlendireceğim teşekkürler.


    erencoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir'de yardımcı olabilecek işleri nargilecilik olan tanıdıklarım var, isterseniz numaralarını pm ile verebilirim
    Hocam izmir içinde değilim şuan maalesef yine de teşekkürler.

    rootxaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam paranı küçük boy'a kesinlikle boşa harcarsın biraz daha para koyup kefonun orta boy nargilelerinden alabilirisin. Küçükboy alırsan ne içim zevki alabilirsin ne de tütün dayanır sürekli yanıyor. Adam gibi zevk almak istiyorsan 90-300 lira arası kefonun çok güzel nargileleri var öneririm.
    Kefo sanırım bu konuda kaliteli bir marka araştırma yapıyorum hemen teşekkürler.
  • 07-09-2019, 14:32:03
    #13
    Set slikon değil. Bildiğin ortası demirimsi bisey. Cam hazne. Slikon dediğim setin cama geçen yeri. Benimkini üstten tutarsan silikondan cam düşer ve kırılır. Bir de kilitlileri var.

    Nette yok sanırım şimdi teldeyim bakarım yine de Ben elden aldim. 100 dediler 70e aldim
  • 07-09-2019, 14:32:55
    #14
    100-150 TL'lik bütçe ile ortalama bir kahveci takımı (pirinç döküm) alabilirsiniz, altta ki arkadasın osmanlı takımı dediği ürünün adı budur, bütçenizi daha üste çekecek olursanız özel mesaj atın sizleri yönlendireyim. 30-40 TL ye alacağınız nargile takımı büyük ihtimalle hediyelik dediğimiz alüminyum yapımı olanlar olacaktır.
  • 07-09-2019, 14:33:17
    #15
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Al sana set hocam Marpuç tabiyki etkiler özellikle bakımını temizliğini iyi yapmazsanız hep bir önceki içtiğiniz aromanın tadı gelir ve damak tadınızı bozar. Şuanda silikon marpuç en iyisidir.
    @hikmetbey;
  • 07-09-2019, 14:35:08
    #16
    hikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kefo sanırım bu konuda kaliteli bir marka araştırma yapıyorum hemen teşekkürler.
    En kalitesiz mal kefo'dur ser ile marpuç bile birbirine oturmaz. Sana önerdiğim takım çok harika bir takım 4 çıkışlı. Tütün olarak çift elma yani anason içemeni önermem birazdaha efkara yatkın olur o, zevk almak istiyorsan dubai ,karışık , çilek&karpuz bunların şerbetlisini içmelisin bu dediklerimi yaparsan emin ol nargile ile yatmak istersin, ayrılamazsınki o kadar lezetli olur
  • 07-09-2019, 15:10:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sıvama nargile için çöp diyorlar. 100 liraya alacağın nargile seni kanser eder

    Eğer İstanbul'daysan bir Beyazıt'ı gezmeni öneririm.
  • 07-09-2019, 17:52:33
    #18
    köz hazır demişler canımız çekti daha sabah içmiştim tekrar yaktık Herkese bol dumanlı keyifli içişler dilerim nargile




    konu sahibine kesinlikle küçük nargile alma git sizn orada suriyeliler vardır 100₺ orjinal yahya marka bakır orta boy nargile set alırsın nargileyi İnternetten alma görerek al o baktıkların dandik bir halta yaramaz eğer bulamazsan söyle ben sana İskenderundan yollarım burdan alıp paranı çöpe atma