hikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kefo sanırım bu konuda kaliteli bir marka araştırma yapıyorum hemen teşekkürler.
En kalitesiz mal kefo'dur ser ile marpuç bile birbirine oturmaz. Sana önerdiğim takım çok harika bir takım 4 çıkışlı. Tütün olarak çift elma yani anason içemeni önermem birazdaha efkara yatkın olur o, zevk almak istiyorsan dubai ,karışık , çilek&karpuz bunların şerbetlisini içmelisin bu dediklerimi yaparsan emin ol nargile ile yatmak istersin, ayrılamazsınki o kadar lezetli olur