• 01-09-2019, 20:30:19
    #1
    Merhabalar, twitter üzerinde tt bakarken yatılı kuran gördüm girdiğimde kapatılacaktır felan yazısı beklerken açıkcası popüler cevapta gördüğüm 20 çocuğa cinsel istismarda bulunduğu gördüğümde beynimden kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Şu kurumlar ciddi olarak bir denetimden geçirilmeli fakat geçirilse de ne olacak ? Kaç kere gündeme geldi kapatılması fakat neden se hiçbir işlev yok. Aileye suç atan da var 13 10 yaşında gönderiyor diye fakat lisede bende şehir dışında idim en uygun orası geliyor ve bir aile dinini öğrensin diye gönderiyor fakat benim gördüğüm kadarıyla hiçbir dinle alakaları yok ya bu yazmaya bile artık elimin gitmediği istismar ya da işlerine kullanarak hizmet demeleri..
    Siyasi bir amacım yok sakın yanlış anlaşılmak istemem.
    Bi bakan açıklama yapmış,


    https://twitter.com/alemdaroglu28/st...881543682?s=09
  • 01-09-2019, 20:35:14
    #2
    Bir kereden birşey olmaz diyen bakanımız değil miydi?
    https://mobile.twitter.com/nasrullah...94601944604672
  • 01-09-2019, 20:35:38
    #3
    Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, twitter üzerinde tt bakarken yatılı kuran gördüm girdiğimde kapatılacaktır felan yazısı beklerken açıkcası popüler cevapta gördüğüm 20 çocuğa cinsel istismarda bulunduğu gördüğümde beynimden kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Şu kurumlar ciddi olarak bir denetimden geçirilmeli fakat geçirilse de ne olacak ? Kaç kere gündeme geldi kapatılması fakat neden se hiçbir işlev yok. Aileye suç atan da var 13 10 yaşında gönderiyor diye fakat lisede bende şehir dışında idim en uygun orası geliyor ve bir aile dinini öğrensin diye gönderiyor fakat benim gördüğüm kadarıyla hiçbir dinle alakaları yok ya bu yazmaya bile artık elimin gitmediği istismar ya da işlerine kullanarak hizmet demeleri..
    Siyasi bir amacım yok sakın yanlış anlaşılmak istemem.
    Bi bakan açıklama yapmış,


    https://twitter.com/alemdaroglu28/st...881543682?s=09


    1) Bunun gibi çok olay oldu ve olacak. Bu kurslar tamamen kapatılmalı. Bu yatılı kurumların hepsi denetlenmiyor gibi bir şey. Ve oradaki hoca dedikleri kişilerin hiçbir yetkinlikleri bulunmamaktadır.
    2) Aile kesinlikle benim gözümde de hatalı. Evladını saçma sapan kişilere emanet ediyor. Dinini öğrenmek çok kolay, kursa falan ihtiyaç yok. Eğer islamiyetse öğretmek istedikleri tek kitap var, kitabı okumak yeter. Ben mi bilmiyorum kitap dışında bir kaynak var da bilmediğimiz bir şeyi öğretecekler. Cehalet başka bir şey değil.
  • 01-09-2019, 20:39:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu nasıl bir beladır ya?
  • 01-09-2019, 21:49:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah hepsinin belasını verir umarım. Yatacak yerleri yok. İçim el vermiyor.
  • 01-09-2019, 21:53:31
    #6
    Bir kerede bir şey olmaz cümlesi tam olarak hangi açıklamada geçiyor?
  • 01-09-2019, 23:43:06
    #7
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kerede bir şey olmaz cümlesi tam olarak hangi açıklamada geçiyor?
    Youtube'da Aile Bakanı Sema Ramazanoğlu bir kereden bir şey olmaz diye aratırsanız bulursunuz hocam. Ensar Vakfında 45 çocuğun istismarı üzerine kurulmuş sözler.

    Yazık çocuklarımızı bile koruyamıyoruz. Bu tarikatların yurtlarına, kurslarına bilerek göz yumuluyor. Hatta destekleniyor. Denetlenmediği içinde her türlü pislik oluyor. Kaç kere böyle olay yaşandı Ağrı, Karaman, Gaziantep, Beypazarı ........ bugün Ümraniye bitmiyor pislikler.

    Bu pislik yuvalarına göz yuman, destek olan herkesin Allah belasını versin.
  • 01-09-2019, 23:50:36
    #8
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kerede bir şey olmaz cümlesi tam olarak hangi açıklamada geçiyor?
    Videoda geçen açıklama şu şekilde: buna bir kere rastlanmış olması hizmetleri ile ön plana çıkmış bir kurumumuzu karalamak için gerekçe olamaz.
  • 01-09-2019, 23:53:27
    #9
    Dini alet edenleri, bu iş için kutsal kitabı kullananları özel olarak hadım edip, ibreti alem Türkiye'nin tüm hapishanelerinde şehir şehir gezdireceksin.