Merhabalar, twitter üzerinde tt bakarken yatılı kuran gördüm girdiğimde kapatılacaktır felan yazısı beklerken açıkcası popüler cevapta gördüğüm 20 çocuğa cinsel istismarda bulunduğu gördüğümde beynimden kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Şu kurumlar ciddi olarak bir denetimden geçirilmeli fakat geçirilse de ne olacak ? Kaç kere gündeme geldi kapatılması fakat neden se hiçbir işlev yok. Aileye suç atan da var 13 10 yaşında gönderiyor diye fakat lisede bende şehir dışında idim en uygun orası geliyor ve bir aile dinini öğrensin diye gönderiyor fakat benim gördüğüm kadarıyla hiçbir dinle alakaları yok ya bu yazmaya bile artık elimin gitmediği istismar ya da işlerine kullanarak hizmet demeleri..
Siyasi bir amacım yok sakın yanlış anlaşılmak istemem.
Bi bakan açıklama yapmış,


https://twitter.com/alemdaroglu28/st...881543682?s=09