• 26-08-2019, 02:51:42
    #1
    XİAOMİ REDMİ NOTE 6 PRO 64GB 4GB RAM 4.5G CEP

    gaza getirdi çok iyi dedi - hiç incelemedim aldım
  • 26-08-2019, 02:56:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ee yani sonuç ?
  • 26-08-2019, 02:58:50
    #3
    sadece olumlu yanıt varmı telefon hakkında merak ettim
  • 26-08-2019, 02:59:43
    #4
    :d :d
  • 26-08-2019, 03:00:54
    #5
    Güzel haberini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz, Xiaomi her daim iyidir. Şirket hattı olarak kullanıyorum, fiyatına göre piyasadaki diğer telefonlara göre iyidir.
  • 26-08-2019, 03:23:09
    #6
    Hayırlı olsun hocam, Xiaomi telefon çıkarana kadar hep iPhone kullandım beni Androide iten tek marka oldu diyebilirim. Fiyatına göre gayet güzel cihaz bende şu an Mi 8 Lite kullanıyorum oldukça memnunum.
  • 26-08-2019, 03:35:58
    #7
    iyi almışım ya sizlerdende bunu duyunca