Güzel haberini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz, Xiaomi her daim iyidir. Şirket hattı olarak kullanıyorum, fiyatına göre piyasadaki diğer telefonlara göre iyidir.
Hayırlı olsun hocam, Xiaomi telefon çıkarana kadar hep iPhone kullandım beni Androide iten tek marka oldu diyebilirim. Fiyatına göre gayet güzel cihaz bende şu an Mi 8 Lite kullanıyorum oldukça memnunum.