Hayırlı olsun hocam, Xiaomi telefon çıkarana kadar hep iPhone kullandım beni Androide iten tek marka oldu diyebilirim. Fiyatına göre gayet güzel cihaz bende şu an Mi 8 Lite kullanıyorum oldukça memnunum.