Konu
Yeni telefon aldim :d arkadaşin önerisi üzerine
26-08-2019, 03:23:09
#6
MGurgan
Hayırlı olsun hocam, Xiaomi telefon çıkarana kadar hep iPhone kullandım beni Androide iten tek marka oldu diyebilirim. Fiyatına göre gayet güzel cihaz bende şu an Mi 8 Lite kullanıyorum oldukça memnunum.