Merhaba öncelikle, iyi forumlar herkese.

İnstagram otomasyon devretmek için ilan açtım ve kullanmayacağım için paramın bir kısmını kurtarmaya çalışıyorum.

Konum: https://www.r10.net/instagram/211585...ilecektir.html

Size sorum şu; Siz olsanız daha ne kadar ucuza bırakırdınız?