Merhaba öncelikle, iyi forumlar herkese.
İnstagram otomasyon devretmek için ilan açtım ve kullanmayacağım için paramın bir kısmını kurtarmaya çalışıyorum.
Konum:
https://www.r10.net/instagram/211585...ilecektir.html Size sorum şu; Siz olsanız daha ne kadar ucuza bırakırdınız?