• 22-08-2019, 18:41:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Eğer bir 0850 numaranız varsa business'a bağlamak için yapmanız gereken tek şey numarayı kendi numaranıza yönlendirmek ve whatsapp'tan çağrı istemek.

    Bu sayede santral'a falan gerek kalmadan işinizi halledebilirsiniz.

    İyi forumlar.
  • 22-08-2019, 18:44:36
    #2
    0850'li numara nereden temin edebiliriz hocam?
  • 22-08-2019, 18:45:12
    #3
    sReborn - mekanın sahibi reis sorun yok biz her şeyi biliyoruz
  • 22-08-2019, 18:45:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iumutbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0850'li numara nereden temin edebiliriz hocam?
    NetGSM gibi firmalardan(orayı kullanıyorum) temin edebilirsiniz



    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sReborn - mekanın sahibi reis sorun yok biz her şeyi biliyoruz
    Yanlış anlaşılmasın, elbette basit bir yöntem
    Ama daha önce belki kullanmayanlar veya yapamayanlar vardır.
    BEDAVA'ya yardımcı olmak lazım böyle basit şeylerde
  • 22-08-2019, 18:47:34
    #5
    whatsapp'tan çağrı istemek tam anlamadım?
  • 22-08-2019, 18:48:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whatsapp'tan çağrı istemek tam anlamadım?
    Yani onay kodunu sms ile göndermek yerine çağrı ile göndermesini seçeceksiniz
    Biraz yanlış anlattım sanırım.
  • 22-08-2019, 18:48:12
    #7
    Merhaba,

    Bunun daha basit yöntemleri var karşı taraf sizi normal arıyor siz uygulamadan cevap veriyorsunuz piyasada ücretsiz birçok uygulama var hatta geçenlerde bir r10 kullanıcı kendisine bedava santral bile kurmuştu anonsla karşılay6a biliyor dahili tuşlata biliyordu



    iumutbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0850'li numara nereden temin edebiliriz hocam?
    Vergi levhanız varsa yardımcı olabiliyorim yoksa sabit hat konusnda yardımcı labilirim
  • 22-08-2019, 18:49:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bunun daha basit yöntemleri var karşı taraf sizi normal arıyor siz uygulamadan cevap veriyorsunuz piyasada ücretsiz birçok uygulama var hatta geçenlerde bir r10 kullanıcı kendisine bedava santral bile kurmuştu anonsla karşılay6a biliyor dahili tuşlata biliyordu
    Bu zor bir yöntem değildir. 10 saniyelik bir işin daha basit yolunu aramak saçma geliyor

    Direk NetGSM 'in kendi uygulaması da var. O daha uzun sürüyor buna göre.

    En basit yol budur.
  • 22-08-2019, 18:49:14
    #9
    sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NetGSM gibi firmalardan(orayı kullanıyorum) temin edebilirsiniz





    Yanlış anlaşılmasın, elbette basit bir yöntem
    Ama daha önce belki kullanmayanlar veya yapamayanlar vardır.
    BEDAVA'ya yardımcı olmak lazım böyle basit şeylerde
    Alt alta gelmiş konular haberim var o yüzden mekanın sahibi dedim.