Merhaba,
Bunun daha basit yöntemleri var karşı taraf sizi normal arıyor siz uygulamadan cevap veriyorsunuz piyasada ücretsiz birçok uygulama var hatta geçenlerde bir r10 kullanıcı kendisine bedava santral bile kurmuştu anonsla karşılay6a biliyor dahili tuşlata biliyordu
Bu zor bir yöntem değildir. 10 saniyelik bir işin daha basit yolunu aramak saçma geliyor
Direk NetGSM 'in kendi uygulaması da var. O daha uzun sürüyor buna göre.
En basit yol budur.