• 21-08-2019, 14:26:16
    #1
    Bu ayın 26'sında bedelli askerliğimi yapmak başlıkta belirttiğim yere gidiyorum. Var mı forum da buraya askerliğini yapmaya gidecek olan arkadaşlar ?
  • 21-08-2019, 14:37:07
    #2
    Şimdiden Hayırlı teskereler ve geçmiş olsun
    Orda askerlik yapmadım ama aynı bolgede bulunan söke ceza evinde yaptım. Hergün yemek almak için komando tugayina giderdik ve halimize sukrederdik
  • 21-08-2019, 14:38:08
    #3
    25 yillik memleketim, hayırlı olsun şimdiden.
  • 21-08-2019, 14:39:28
    #4
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden Hayırlı teskereler ve geçmiş olsun
    Orda askerlik yapmadım ama aynı bolgede bulunan söke ceza evinde yaptım. Hergün yemek almak için komando tugayina giderdik ve halimize sukrederdik
    Eyvallah hocam sağolun Şuana kadar araştırdığım çoğu yerde burası için pozitif geri bildirim almadım. 26sında gidiyorum. Ortalama 18 gün askerliğim olacak. havalarda tekrar ısınmaya başladı bakalım allah nasip ederse bitirip gelicez



    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yillik memleketim, hayırlı olsun şimdiden.
    Eyvallah hocam. Bende uzaktan gelmiyorum zaten. Ödemiş'ten geliyorum
  • 21-08-2019, 14:47:05
    #5
    bysrcn93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam sağolun Şuana kadar araştırdığım çoğu yerde burası için pozitif geri bildirim almadım. 26sında gidiyorum. Ortalama 18 gün askerliğim olacak. havalarda tekrar ısınmaya başladı bakalım allah nasip ederse bitirip gelicez




    Eyvallah hocam. Bende uzaktan gelmiyorum zaten. Ödemiş'ten geliyorum
    Hocam ben genel bir bilgilendirme yapayim
    Hava çok sıcak oluyor cidden cok sıcak eriyormus gibi oluyor insan gerci bende adanadan gitmiştim ama dokundu siz bol bol camasir alin.
    Yemekler 4 sene once berbatin berbatiydi ( tövbe estagfurullah) pilavı bıçakla falan kesiyorduk o yuzden risk almayin kantine yuklenin.
    Birde çok kalabalıktı orası gerci 18 gün neki ben ilk gittigimde evrak tamamlamalari 1 ay sürmüştü
  • 21-08-2019, 14:55:08
    #6
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben genel bir bilgilendirme yapayim
    Hava çok sıcak oluyor cidden cok sıcak eriyormus gibi oluyor insan gerci bende adanadan gitmiştim ama dokundu siz bol bol camasir alin.
    Yemekler 4 sene once berbatin berbatiydi ( tövbe estagfurullah) pilavı bıçakla falan kesiyorduk o yuzden risk almayin kantine yuklenin.
    Birde çok kalabalıktı orası gerci 18 gün neki ben ilk gittigimde evrak tamamlamalari 1 ay sürmüştü
    Sakat zamanda gidiyoruz. Bilirim Aydın sıcağını Allah yardımcımız olsun cok ağlayıp zırlamanın anlamı yok. şurda 18 gün askerlik yapıcaz
  • 21-08-2019, 15:13:25
    #7
    ilk askeriyeye giriyon Selamın Aleykum Sırada bekleyip bölük bölük ayarlıyorlar Koğuşlar belli oluyo dolaplara eşyalı koyuyon filan derken kıyafetler için tekrar toplayıp goturuyorlar sizi derken ilk gunun heyecanı öyle bitio gibi bişi akşam yemeğine yetişirsiniz sanırım erken gitmene gerek yok çokta geçte gitme tabiki Askerliğin yaklaşık ilk 3 günü evraklar ile geçiyor kagıt muhabbetıne oyalanıyorsunuz. En sonki kagıtlar zarfta toplanıp asteğmene gittiğinde sohbet sırasında rahatsızlıgın varmı diye soruyor orda Tırnak batması gibisinden hastalık türet. Eğitimde rahat etmen için fıtık vb gibi bişiler var ise rapor istiyorlar haberin olsun o gibi konularda paso yatıştasın yani zaten yapıtıgınız bişi yok 2. haftasında sılah atışı oluyor. Ondan oncesinde para yatırmak için İban istiyorlar Bilmiyorum deyip kenara ayrılanların arasına girersen 1 gun daha yırtarsın Bankaya götürüyorlar çunki Sıra gelene kadar akşam oluyor veyahut öteki güne sarkıyo . Son hafta full eğitim [ Yemin töreni için ] Yemin törenine katılmayan arkadaşlar 1 gun oncesinde yemin toreni yapıyorlar onlarda tören günü angare işler yapıyor. Yatakların çarşaflarını toplamak gibi. 25.BD yaptım bende güzeldi fazla kasmaya gerek yok eğitimlerde kaçabilirsin. BD numaralarını alıyorlar fakat icraat yok kafana göre takıl kasma Hele içlerinde torpilli varsa hepten koyar adama sen eğitime giderken adam çarşıda dolanıyor geziyor eğlenio kafana göre takıl gitsin ustad. Şimididen hayırlı teskereler. Bizim Künyeleri bilem vermediler nasıl askerlikse bu
  • 21-08-2019, 15:17:38
    #8
    iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk askeriyeye giriyon Selamın Aleykum Sırada bekleyip bölük bölük ayarlıyorlar Koğuşlar belli oluyo dolaplara eşyalı koyuyon filan derken kıyafetler için tekrar toplayıp goturuyorlar sizi derken ilk gunun heyecanı öyle bitio gibi bişi akşam yemeğine yetişirsiniz sanırım erken gitmene gerek yok çokta geçte gitme tabiki Askerliğin yaklaşık ilk 3 günü evraklar ile geçiyor kagıt muhabbetıne oyalanıyorsunuz. En sonki kagıtlar zarfta toplanıp asteğmene gittiğinde sohbet sırasında rahatsızlıgın varmı diye soruyor orda Tırnak batması gibisinden hastalık türet. Eğitimde rahat etmen için fıtık vb gibi bişiler var ise rapor istiyorlar haberin olsun o gibi konularda paso yatıştasın yani zaten yapıtıgınız bişi yok 2. haftasında sılah atışı oluyor. Ondan oncesinde para yatırmak için İban istiyorlar Bilmiyorum deyip kenara ayrılanların arasına girersen 1 gun daha yırtarsın Bankaya götürüyorlar çunki Sıra gelene kadar akşam oluyor veyahut öteki güne sarkıyo . Son hafta full eğitim [ Yemin töreni için ] Yemin törenine katılmayan arkadaşlar 1 gun oncesinde yemin toreni yapıyorlar onlarda tören günü angare işler yapıyor. Yatakların çarşaflarını toplamak gibi. 25.BD yaptım bende güzeldi fazla kasmaya gerek yok eğitimlerde kaçabilirsin. BD numaralarını alıyorlar fakat icraat yok kafana göre takıl kasma Hele içlerinde torpilli varsa hepten koyar adama sen eğitime giderken adam çarşıda dolanıyor geziyor eğlenio kafana göre takıl gitsin ustad. Şimididen hayırlı teskereler. Bizim Künyeleri bilem vermediler nasıl askerlikse bu
    Ahahah eyvallah hocam güzel anlatım yaptın var ya keyifle okudum.
  • 16-10-2019, 08:54:52
    #9
    Konu eski ama var mı kasım ayında buraya gidecek