Bedelli Aydın Söke 11. Komando Tugayı Askerlik
10
●5.072
- 21-08-2019, 14:37:07Şimdiden Hayırlı teskereler ve geçmiş olsun

Orda askerlik yapmadım ama aynı bolgede bulunan söke ceza evinde yaptım. Hergün yemek almak için komando tugayina giderdik ve halimize sukrederdik
- 21-08-2019, 14:39:28Eyvallah hocam sağolunturkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuana kadar araştırdığım çoğu yerde burası için pozitif geri bildirim almadım. 26sında gidiyorum. Ortalama 18 gün askerliğim olacak. havalarda tekrar ısınmaya başladı bakalım allah nasip ederse bitirip gelicez 
Eyvallah hocam. Bende uzaktan gelmiyorum zaten. Ödemiş'ten geliyorumLyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2019, 14:47:05Hocam ben genel bir bilgilendirme yapayimbysrcn93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hava çok sıcak oluyor cidden cok sıcak eriyormus gibi oluyor insan gerci bende adanadan gitmiştim ama dokundu
siz bol bol camasir alin.
Yemekler 4 sene once berbatin berbatiydi ( tövbe estagfurullah) pilavı bıçakla falan kesiyorduk
o yuzden risk almayin kantine yuklenin.
Birde çok kalabalıktı orası gerci 18 gün neki ben ilk gittigimde evrak tamamlamalari 1 ay sürmüştü
- 21-08-2019, 14:55:08Sakat zamanda gidiyoruz. Bilirim Aydın sıcağınıturkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcımız olsun cok ağlayıp zırlamanın anlamı yok. şurda 18 gün askerlik yapıcaz
- 21-08-2019, 15:13:25ilk askeriyeye giriyon Selamın Aleykum Sırada bekleyip bölük bölük ayarlıyorlar
Koğuşlar belli oluyo dolaplara eşyalı koyuyon filan derken kıyafetler için tekrar toplayıp goturuyorlar sizi derken ilk gunun heyecanı öyle bitio gibi bişi akşam yemeğine yetişirsiniz sanırım erken gitmene gerek yok çokta geçte gitme tabiki
Askerliğin yaklaşık ilk 3 günü evraklar ile geçiyor kagıt muhabbetıne oyalanıyorsunuz. En sonki kagıtlar zarfta toplanıp asteğmene gittiğinde sohbet sırasında rahatsızlıgın varmı diye soruyor orda Tırnak batması gibisinden hastalık türet. Eğitimde rahat etmen için fıtık vb gibi bişiler var ise rapor istiyorlar haberin olsun o gibi konularda paso yatıştasın yani
zaten yapıtıgınız bişi yok 2. haftasında sılah atışı oluyor. Ondan oncesinde para yatırmak için İban istiyorlar Bilmiyorum deyip kenara ayrılanların arasına girersen 1 gun daha yırtarsın
Bankaya götürüyorlar çunki Sıra gelene kadar akşam oluyor veyahut öteki güne sarkıyo . Son hafta full eğitim [ Yemin töreni için ] Yemin törenine katılmayan arkadaşlar 1 gun oncesinde yemin toreni yapıyorlar onlarda tören günü angare işler yapıyor. Yatakların çarşaflarını toplamak gibi. 25.BD yaptım bende güzeldi fazla kasmaya gerek yok eğitimlerde kaçabilirsin. BD numaralarını alıyorlar fakat icraat yok kafana göre takıl kasma
Hele içlerinde torpilli varsa hepten koyar adama
sen eğitime giderken adam çarşıda dolanıyor geziyor eğlenio
kafana göre takıl gitsin ustad. Şimididen hayırlı teskereler. Bizim Künyeleri bilem vermediler nasıl askerlikse bu
- 21-08-2019, 15:17:38Ahahah eyvallah hocam güzel anlatım yaptın var ya keyifle okudum.iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Askerliğin yaklaşık ilk 3 günü evraklar ile geçiyor kagıt muhabbetıne oyalanıyorsunuz. En sonki kagıtlar zarfta toplanıp asteğmene gittiğinde sohbet sırasında rahatsızlıgın varmı diye soruyor orda Tırnak batması gibisinden hastalık türet. Eğitimde rahat etmen için fıtık vb gibi bişiler var ise rapor istiyorlar haberin olsun o gibi konularda paso yatıştasın yani