• 20-08-2019, 21:02:26
    #19
    Bir de sen şu abazayım İzmir nasıldır diyen arkadaş değil misin iki yıllık sevgilin olması şaşırtıcı
  • 20-08-2019, 21:02:44
    #20
    Benim babam senin babanı döver bence
  • 20-08-2019, 21:03:07
    #21
    opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum çok zor bir durum.
    Ama diyelim ki önünüze 2 seçenek çıktı;
    Ya annen yaşayacak ya da eşin

    Hangisini seçerdiniz?

    - Aşık olduğum kız ile 2 yıla yakın bir süredir birlikteyiz. Tahmin edemeyeceğiniz düzeyde çok seviyorum. Ama yinede annemi seçerdim.

    Kız bulunur aga. 5. Evliliğini yapan bile var. Eşini normal düzeyde sevsen bile çocuklarını çok seversin merak etme.
    Usta sen geçen gün çok aba zayım. İzmire yerliyorum tarzı şeyler dememiş miydin?
  • 20-08-2019, 21:04:39
    #22
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de sen şu abazayım İzmir nasıldır diyen arkadaş değil misin iki yıllık sevgilin olması şaşırtıcı
    Bir konusu vardı orda da babam kız arkadaşa izin vermiyor çok baskı yapıyor tüm arkadaşlarımın kız arkadaşı var benim yok diye bir konu açmıştı baya oluyor 😃 baktım konusunuda editlemiş çözüldü bilmem ne diye 😃
  • 20-08-2019, 21:05:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    canim anam..
  • 20-08-2019, 21:06:20
    #24
    Şimdi İsviçreli bilimadamları düşünsün...
  • 20-08-2019, 21:07:00
    #25
    Ne zırvalıyorsunuz siz konu kilit! diyen arkadasi konuya davet ediyorum.
  • 20-08-2019, 21:07:47
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Beyin vücudu terkmi etti bu nasıl bir soru
  • 20-08-2019, 21:07:48
    #27
    26 yaşında, annemi 1 sn içinde aniden kaybettim, annenizin değerini bilin. Hayat bombok annesiz aile denen şey eskisi gibi olmuyor