• 20-08-2019, 21:00:38
    #10
    Hocam paraylamı sorduruylar size bu tarz soruları foruma ne zaman girsem çeşit çeşit sorularınızla karşılaşıyorum
  • 20-08-2019, 21:00:52
    #11
    Hocam yanlış anlamayın ama bence siz profosyenel bir yardım alın.
  • 20-08-2019, 21:01:03
    #12
    Hocam bu ara çok mu canın sıkılıyor
  • 20-08-2019, 21:01:33
    #13
    Çok düşündünüz mü acaba konuyu açarken merak ettim.
    Alıntı
    Cennet annelerin ayakları altındadır.
  • 20-08-2019, 21:01:13
    #14
    opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum çok zor bir durum.
    Ama diyelim ki önünüze 2 seçenek çıktı;
    Ya annen yaşayacak ya da eşin

    Hangisini seçerdiniz?

    - Aşık olduğum kız ile 2 yıla yakın bir süredir birlikteyiz. Tahmin edemeyeceğiniz düzeyde çok seviyorum. Ama yinede annemi seçerdim.

    Kız bulunur aga. 5. Evliliğini yapan bile var. Eşini normal düzeyde sevsen bile çocuklarını çok seversin merak etme.
    ben öleyim estirmeden daha iyi.
  • 20-08-2019, 21:01:30
    #15
    içimi okumuşsunuz
  • 20-08-2019, 21:01:52
    #16
    Sevdiğin, aşık olduğun kız için gözünü kaşıkla oyup çıkarır mısın? Gibi böyle bir sürü sorabilirsiniz kendinize eğer psikolojinizi bozmak istiyorsanız.. Büyük ihtimalle karşılaşmayacağınız seçimleri kendinize sorup strese girmeniz pek mantıklı değil
  • 20-08-2019, 21:01:53
    #17
    forum facebook gruplarına dönmüş
  • 20-08-2019, 21:01:37
    #18
    Bence annenizde sevgilinizde yaşasın siz ölünüz.